ODIN HypoPakket

De hypotheekrente staat extreem laag en dat is goed voor uw hypotheekomzet. Maar hoe bedient u al die bestaande klanten die ook lagere maandlasten willen? Stichting ODIN helpt met het ODIN HypoPakket.

Bestaande klanten willen graag weten of hun maandlasten lager kunnen. Maar het is voor u niet mogelijk om in korte tijd tientallen klanten te bezoeken en te analyseren welke mogelijkheden er zijn. Bovendien is de kans groot dat uw klant verwacht dat dit gratis gebeurt.

De nieuwe manier van zaken doen
Met het ODIN HypoPakket kunt u uw bestaande klanten wel snel helpen. U verwijst uw klanten (of prospects!) namelijk door naar onze onafhankelijke stichting en wij maken voor € 58,50 inclusief BTW (die we bij de klant in rekening brengen) een hypotheekrente rapport waarin alle mogelijkheden worden doorgerekend en belicht.

In één oogopslag wordt voor uw klant duidelijk wat de besparing per maand kan zijn, hoe hoog de boeterente ongeveer is en hoe lang het duurt voordat de kosten van omzetting zijn terugverdiend. Of het nu gaat om rentemiddeling, rente omsluiten of rente oversluiten.

Is het voor uw klant interessant om de hypotheekrente aan te pakken, dan gaat u gericht een Wft advies- en bemiddelingstraject met uw klant in. Daar staan wij verder buiten. Uw klant weet dan al dat zo'n traject geld kost en het de investering waard is!

Affiliate-code
U ontvangt van ons een affiliate-code die u als link kunt gebruiken om uw klant door te verwijzen naar Stichting ODIN. Zo kunnen wij van elke aanvraag zien waar deze vandaan komt en informeren u automatisch als er een rapport is aangemaakt voor uw klant of prospect. Nadat u zelf het rapport heeft geraadpleegd, kunt u binnen twee minuten bepalen of deze klant kan/moet worden geholpen. U vindt hier een voorbeeld van het eerste deel van het hypotheekrente rapport.

Het Pakket
Het ODIN HypoPakket bestaat uit de volgende onderdelen.
- Uw affiliate-code die u achter plaatjes en tekstlinks kunt plaatsen
- Een actiebanner om uw klanten aan te sporen het rapport aan te vragen
- Een wervingsmail om uw klanten te interesseren voor een rapport

Gratis voor de klant en zorgplicht ingevuld
Omdat het rapport u direct inzicht geeft in alle mogelijkheden, bespaart u veel tijd en kosten. Dat biedt u de ruimte om de kosten van het rapport te betalen bij een opdracht tot aanpassing of als onderdeel van uw serviceabonnement. Daarnaast anticipeert u direct op mogelijke zorgplichtvraagstukken omdat u pro-actief heeft aangeboden inzichtelijk te maken wat de mogelijkheden zijn in deze bijzondere rentemarkt.

Uitgebreide informatie
Via onze consumentenwebsite geven wij uw klant eerst uitgebreide informatie over het hypotheekrente rapport. De klant bestelt hier ook het rapport. Nadat de klant het rapport heeft ontvangen, sturen wij u een bericht dat er een rapport is verstuurd en neemt u het verdere contact weer over.

Kosten van het ODIN HypoPakket
De kosten van het rapport (€ 58,50) gaan naar Stichting ODIN, die het rapport maakt. Wij berekenen die kosten rechtstreeks aan uw klant. Om gebruik te maken van onze dienst betaalt u slechts € 37,50 incl. BTW per jaar. Maar bent u ODIN abonnee, dat zijn er voor u geen kosten verbonden aan deze dienst. Die is dan gratis!. U kunt het HypoPakket hieronder bestellen.

JA, ik wil gebruik maken van het ODIN HypoPakket en betaal via automatische incasso € 37,50 per jaar voor het gebruik ervan. Als ODIN abonnee hoef ik zelfs helemaal niets te betalen.

De heer
Mevrouw
Bedrijfsnaam: *
Plaats: *