ODIN ClaimPakket

Een belangrijke sleutel in het succesvol ontwoekeren van uw klanten is een perspectief bieden op volledig schadeherstel.

Daar waar de focus vaak ligt op het verbeteren naar de toekomst (uw vakgebied), is er meestal weinig of geen aandacht voor compensatie naar het verleden. Het ClaimPakket helpt u dit te veranderen.

Met de huidige kennis is het niet meer vol te houden klanten voor historische schade te verwijzen naar de Wabeke-regeling.
Die is aantoonbaar slecht, onvolledig en misleidend.

Een claimprocedure advies zou daarom standaard onderdeel moeten uitmaken van een ontwoekeradvies. Uw klant heeft daarbij de keuze uit een collectieve claimprocedure (massaclaim) voor een gedeeltelijke compensatie of een individuele claimprocedure voor een volledige compensatie.

Stichting ODIN helpt u graag met de individuele claimprocedures. Wij werken daarvoor samen met individuele claimexperts.

Voor klanten die u al heeft ontwoekerd naar de toekomst, ligt er via zo'n individuele claimprocedure mogelijk nog een aanzienlijk bedrag 'klaar', dat aan het vermogen van uw klant kan worden toegevoegd. Ook opgezegde polissen komen nog gewoon in aanmerking voor een claimprocedure!

Het ClaimPakket!
Met het ODIN ClaimPakket kunt u zelf een claimberekening maken voor uw klant. Daarvoor heeft Stichting ODIN een unieke rekentool ontwikkeld, waarvan het resultaat eenvoudig is om te zetten naar een professioneel rapport.

Na het aanmaken van het rapport, waarin al standaard uw bedrijfsgegevens en logo staan vermeld, stuurt u deze, voorzien van een kant en klare tekst, naar uw klant. Het tarief dat u daarvoor berekent kunt u vrij bepalen, maar wij adviseren een tarief van maximaal € 50,00 per rapport. U kunt dit product natuurlijk ook inzetten als gratis service voor uw betere klanten, of als wervingstool.

In het rapport zit een link om een individuele claimprocedure via Stichting ODIN te kunnen bestellen. Kiest uw klant daarvoor, dan ontvangt u per bestelling een kostenvergoeding van € 25,00.

Bekijk hier een voorbeeldrapport

JA, ik wil ook gebruik maken van het ClaimPakket van Stichting ODIN.
Ik betaal eenmalig € 37,50 voor onbeperkt gebruik van het ClaimPakket. Updates van het ClaimPakket (maximaal 2 per jaar) kosten steeds eenmalig € 15,00.
Als ODIN abonnee ontvang ik het pakket en de updates helemaal gratis.(alle bedragen inclusief BTW)

De heer
Mevrouw
Bedrijfsnaam: *