Contaqt, fullservice nieuwsbrief

Met Contaqt houdt u optimaal contact met uw klant via een volledig verzorgde maandelijkse nieuwsbrief, die naadloos integreert met uw social media.

De periodieke stress van het maken van een nieuwsbrief voor uw klanten behoort nu definitief tot het verleden. Contaqt is uw persoonlijke redactie, die nieuwswaardige feiten maakt en verzamelt en eenmaal per maand in een professionele digitale nieuwsbrief voor u vormgeeft.

Daarnaast worden de nieuwsitems (automatisch) op uw website geplaatst en via uw Twitter en Facebook account verspreid. Hierdoor krijgt u meer website bezoekers én bent u actief op het gebied van Social Media.

U kunt 'in the cloud' met enkele kliks definitief bepalen welke items u in uw nieuwsbrief wilt opnemen. Met één druk op de knop verstuurt u de kant en klare nieuwsbrief, met uw logo, naar alle geselecteerde klanten. Ook bepaalt u direct of de nieuwsbrief wordt gelinkt aan uw Twitter- Facebook- of Linkedin account voor een nog breder bereik.

Bekijk ook deze YouTube film voor een verdere uitleg.

Vanaf € 40,00 per maand exclusief BTW beschikt u over een fullservice nieuwsbrief, bespaart u aanzienlijk op interne kosten voor het produceren van zo'n nieuwsbrief en houdt u uw klanten structureel en professioneel op de hoogte van de belangrijkste ontwikkelingen in de markt.

Heeft u interesse in deze innovatie? Vul dan onderstaand formulier in. Door via dit formulier te reageren, helpt u ook het product of de dienst van deze innovator verder te promoten.

Bedrijfsnaam: *
Plaats: *