ADVIESKEUZE.NL

Advieskeuze.nl is de 100% onafhankelijke “zoek adviseur” website van Nederland. Het internetplatform helpt bezoekers met het kiezen van de juiste financieel adviseur.

Steeds meer consumenten oriënteren zich online om een financieel adviseur te vinden. Voordat ze een keuze maken, willen ze de dienstverlening met elkaar kunnen vergelijken. Zijn jouw advieskantoor en adviseurs al goed vindbaar op het gebied van hypotheken, pensioen, verzekeringen en vermogens- advies? Advieskeuze.nl helpt je hierbij. Bekijk de introductievideo.

De drie voordelen van Advieskeuze.nl

100% onafhankelijk
Advieskeuze.nl geeft zelf geen advies en wordt niet gefinancierd door aanbieders van financiële producten. Je kunt jouw klanten dus zonder problemen doorverwijzen voor een eerlijke beoordeling. Door de krachten te bundelen wordt jouw kantoor online beter gevonden.

Objectieve vergelijking
De vergelijking wordt gebaseerd op een groot aantal objectieve factoren en een betrouwbare scoremethodiek, die getoetst wordt door de Stichting BestReview.nl. Er worden geen advertenties geplaatst en het zoekresultaat wordt niet beïnvloed door commerciële belangen.

Complete dienstverlening in beeld
Maak gebruik van jouw gratis account. Klik hier om je aan te melden en presenteer het complete bedieningsconcept van jouw advieskantoor. Alle contactgegevens, medewerkers, adviestarieven, sociale netwerken etc. worden gratis getoond op jouw profiel.

Zorg er dus voor dat ook jouw financieel advieskantoor goed getoond wordt op Advieskeuze.nl. Bekijk hier de 10 belangrijkste redenen en de meest gestelde vragen.

Heeft u interesse in deze innovatie? Vul dan onderstaand formulier in. Door via dit formulier te reageren, helpt u ook het product of de dienst van deze innovator verder te promoten.

Bedrijfsnaam: *
Plaats: *