INNOVATIE PLEIN

Vernieuwing komt zelden van de gevestigde orde. Echte doorbraken komen zelfs vaak van buiten de branche. Heeft u een nieuw product of dienst voor de financiële adviesbranche en zoekt u hulp om dit te vermarkten? ODIN helpt.

Om uw innovatie actief onder de aandacht te brengen heeft ODIN het Innovatie Plein ontwikkeld dat werkt volgens ons 3P principe;
Publicatie, Promotie en Prospecting. Deze unieke ODIN formule is helemaal gratis! Alle innovaties vindt u in het linker menu (de nieuwste steeds bovenaan).

Publicatie
Heeft u een nieuw product of dienst voor onafhankelijk financieel adviseurs? Maak dit kenbaar via deze link en uw product of dienst wordt door het bestuur en ODIN experts beoordeeld op originaliteit en bruikbaarheid in onze branche. Bij een positief resultaat wordt uw innovatie in deze rubriek geplaatst, waarbij u een eigen pagina krijgt voor een uitgebreide presentatie.

Promotie
In een periode van maximaal 6 maanden, krijgt u tweemaal gratis advertentieruimte in de ODIN nieuwsbrief die tweewekelijks naar ruim 8.000 relaties in de financiële branche wordt gestuurd. Deze nieuwsbrief kent maar één advertentieplek, waardoor exclusieve aandacht is gegarandeerd.

Prospecting
Op uw pagina wordt standaard een reactieformulier opgenomen zodat bezoekers direct hun interesse voor uw product of dienst kenbaar kunnen maken. De website van ODIN wordt maandelijks door 7.000 professionals bezocht. De opmaak van uw pagina en het genereren van leads is ook helemaal gratis.

Bent u al enthousiast? Meld u hier aan met uw nieuwe product of dienst.

Stichting OdinStichting Odin