Vakblad abonnementen

Kennis is macht. In onze branche zijn de vakbladen van hoog niveau en het is voor u als financieel dienstverlener belangrijk om op de hoogte te zijn van alle ontwikkelingen. De diepte interviews in vakbladen zijn een bron van inspiratie en nieuwe inzichten voor uw bedrijf.

Om u daarbij te helpen, benadert ODIN continu alle vakbladen met de vraag om voor ODIN leden een bijzonder aanbod te doen. Onderstaand vindt u onze actuele aanbiedingen.

VVP Weekblad voor financiële dienstverleners
VVP richt zich op de financieel adviseur en kent deze groep als geen ander. Al jaren is VVP voorvechter van een toekomstbestendige en succesvolle advieswereld. VVP wil de financieel adviseur ondersteunen en biedt het laatste nieuws, de ontwikkelingen in de markt en praktijkgerichte artikelen. VVP zet de laatste trends op een rij en laat ook de financieel adviseur zelf aan het woord.

Normale prijs: € 137,00 per jaar, ex BTW. ODIN actie: eerste jaar 80% korting!
Volg deze link om het abonnement direct aan te vragen.

InFinance, nieuws en opinie voor de financieel dienstverlener
InFinance startte in 1997 als professioneel vakblad en heeft die positie sindsdien verder versterkt. Inmiddels is InFinance uitgegroeid tot een vakblad voor echte professionals en is uitgebreid met de gratis InFinanceDaily digitale nieuwsbrief. Het vakblad in combinatie met de digitale nieuwsbrief is de optimale mix voor uw kennisbehoefte.

Normale prijs: € 253,00 per jaar, ex BTW. ODIN actie: eerste 6 maanden GRATIS
Volg deze link om het abonnement direct aan te vragen.