La Posta DHZ nieuwsbrief

Als professioneel kantoor informeert u regelmatig uw relaties over belangrijke ontwikkelingen in de branche en binnen uw kantoor. Wie in deze communicatie wil vereenvoudigen kiest voor de e-mail nieuwsbrief van Laposta.

Laposta is een Nederlands bedrijf dat een uniek systeem heeft ontwikkeld waarin u zelf een professioneel ogende e-mail nieuwsbrief kunt samenstellen en versturen aan uw relaties. Laposta onderscheidt zich op unieke wijze van andere aanbieders door uitgebreide rapportages in de tool. Zo krijgt u inzicht in wie de nieuwsbrief heeft gelezen en welke links zijn aangeklikt. Alles staat overzichtelijk in statistieken weergegeven.

Zo leert u het lees- en klikgedrag van uw relaties beter inschatten, waardoor ook uw acties succesvoller worden. De e-mail data binnen Laposta is makkelijk te beheren en bij te werken. En voor de prijs hoeft u het ook niet te laten. U betaalt een vast bedrag per jaar en mag daarvoor onbeperkt nieuwsbrieven sturen naar uw relaties. ODIN abonnees ontvangen ook nog eens 20% korting op de eerste factuur. U kunt Laposta de eerste 12 weken gratis en vrijblijvend proberen.

Nieuw van Laposta is nu ook het gratis abonnement. Tot 2.000 relaties kunt u onder voorwaarden helemaal gratis gebruik maken van Laposta. Er is nu geen enkele reden meer om geen nieuwsbrief te sturen.

De heer
Mevrouw