Contaqt: de fullservice nieuwsbrief

U wilt alleen het allerbeste voor uw klanten en uw bedrijf

Dan kiest u voor de fullservice digitale nieuwsbrief van Contaqt. Wekelijks worden twee actuele artikelen voor uw nieuwsbrief klaargezet. Ze zijn speciaal voor uw klanten geschreven door financieel experts van Contaqt, inclusief beeldmateriaal.

In uw vertrouwde huisstijl stuurt u periodiek uw digitale nieuwsbrief. De interval bepaalt u zelf, bijvoorbeeld eens per maand. Als u dat wilt hoeft u helemaal niets zelf te doen! Maar u kunt ook artikelen 'uitzetten', eigen artikelen toevoegen en zelfs een apart alert bericht laten uitgaan naar uw klanten.

Contaqt kent een volledige integratie met facebook en twitter, waardoor alle berichten automatisch worden doorgeplaatst. En het systeem biedt u ook mogelijkheden voor geïntegreerde marketingcampagnes en biedt u natuurlijk via statistieken inzicht in alle resultaten.

Met Contaqt is het invullen van uw basis zorgplicht een fluitje van een cent geworden en beschikt u over een zeer moderne marketing tool.

Voor € 40,00 per maand beschikt u over de volledige functionaliteiten van Contaqt. Dankzij Contaqt ontvangen al 80 duizend consumenten periodiek een professionele nieuwsbrief van hun advieskantoor.

Bent u ODIN abonnee? Dan ontvangt u 100% korting op de eenmalige opzetkosten van € 149,00. Vul onderstaand formulier in en er wordt contact met u opgenomen voor meer informatie en uitleg.

De heer
Mevrouw